Diētas, Uzturs

Diētas izvēle atbilstoši vecumam – saudzīga un efektīva. 3 veidi

1. Līdz 25 gadiem – jauniešu diēta

1no3


Ja vēlaties iegūt plakanu vēderu un slaidas kājas, jāievēro  “jauniešu” diētai un pareizs dienas režīms. Organisma prasība pēc uzturvielām diennakts laikā ir  no 1800 līdz 2000 kalorijām.

Būtisks komponents šī vecuma sievietei ir kalcijs, kas palīdz stiprināt kaulus, un dzelzs, kas nodrošina skābekļa piekļūšanu jebkurai ķermeņa vietai. Ja organismā trūkst dzelzs, cilvēks izjūt vājumu un nogurumu.

Rītu jāsāk ar glāzi auksta ūdens, brokastīs jāapēd kāds auglis, drīkst dzert nesaldinātu kafiju/tēju, apēst vārītu olu. Pusdienās var ēst balto gaļu, jogurtu, svaigus dārzeņus, jāizvairās no majonēzes lietošanas un maizes, kas pagatavota no smalka maluma miltiem. Vakariņām jābūt “vieglām”, piemēram,  zivs  ar dārzeņiem, salāti vai dārzeņu zupa.  Jāizvairās no saldajiem ēdieniem, saldējuma, uzkodai derēs  banāni, āboli vai žāvēti augļi.

  1. Līdz 25 gadiem – jauniešu diēta
  2. Līdz 45 gadiem – sākas cīņa pret tauciņiem
  3. Pēc 45 gadiem – hormonālo izmaiņu diktāts

Pievienot komentāru