Ēšana, Uzturs

7 veidi, kā pazemināt holesterīna līmeni šonedēļ

1. Pazeminiet holesterīna līmeni, lai izvairītos no sirdslēkmes un insulta

1no8
Foto - Shutterstock.com un Valdis Semjonovs

Ja jums jāpazemina holesterīna līmenis, jūs to varat izdarīt, veicot dažus vienkāršus soļus ik dienas. Gadījumā, ja jūs lietojat holesterīnu pazeminošus medikamentus, nepārtrauciet tos lietot. Kad jūs apgūsit jaunas sirds veselību uzlabojošas iemaņas, analīžu rādījumi sāks uzlaboties tikai pēc dažām nedēļām, – saka Šaunsija Krandala (Chauncey Crandall), medicīnas doktore, kardioloģe Palmbīčas (Floridā, ASV) medicīnas centros – Palm Beach Gardens Medical Center un Good Samaritam Medical Center.

Pazeminot jūsu holesterīna līmeni, samazinās ne tikai sirds slimību, bet arī infarkta un insulta risks. Tad ko jūs gaidāt? Tālāk varat lasīt ieteikumus nedēļai – katrai dienai vienu -, kas palīdzēs jums gūt ievērojamus rezultātus īsā laikā.

Oktobrī pievēršamies sirds un asinsvadu veselībai, rakstot par šo tēmu. Citus rakstus var lasīt šeit.

  1. Pazeminiet holesterīna līmeni, lai izvairītos no sirdslēkmes un insulta
  2. Svētdiena: Auzu pārslas brokastīs
  3. Pirmdiena: Neveselīgu uzkodu vietā - valrieksti
  4. Otrdiena: Pusdienas pārtraukumā - izejiet pastaigā
  5. Trešdiena: Launagā - pākšaugu salāti
  6. Ceturtdiena: Pusdienās nobaudiet lasi
  7. Piektdiena: Desertā - melleņu jogurts
  8. Sestdiena: Baudiet glāzi vīna

Pievienot komentāru