Dzīvesveids, Miegs

7 veidi efektīvai snaudai un kā tā var palīdzēt darbam

1. Mācāmies no Silīcija ielejas

1no8
Foto - Shutterstock.com

Amerikāņu žurnāla Inc. interneta vietne publicējusi grāmatas “Talanta kodekss” autora un personiskā snieguma uzlabošanas bloga autora Daniela Kojla ieteikumus spēku atjaunojošai snaudai.

Speciālists uzsver, ka viņa vecāki bijuši lieli snaudas meistari un, izrādās, bijuši krietni soli priekšā laikam. “Mēs dzīvojam snieguma uzlabošanas snaudas Zelta laikmetā: neirologi mums stāsta par ieguvumiem no pusdienas siestām; Silīcija ielejas uzņēmumi sacenšas savā starpā, kurš spēs izveidot stilīgākās istabas snauduļošanai. Snauda vairs nav tikai snauda – tā ir prasme.” Tālāk Daniels atklāj septiņus noteikumus labai spēka snaudai,” saka D.Kojls.

  1. Mācāmies no Silīcija ielejas
  2. Novelciet kurpes
  3. Apgulieties horizontāli
  4. Apsedzieties
  5. Pasnaudiet no 20 līdz 45 minūtēm
  6. Mēģiniet pasnaust pēc pusdienām
  7. Izvairieties no pamošanās trikiem
  8. Nekāda lielīšanās par to, cik lieliska bija snauda

Pievienot komentāru