Diētas, Uzturs

Diēta nedēļai soli pa solim. Sola līdz mīnus 6 kg. Komentē uztura speciāliste Lizete Puga

Foto-Shutterstock

Neviens nedos labāku padomu par notievēšanu kā dietologs, kurš pats arī uz sevis izmēģinājis noteikta veida uzturu un panācis vēlamo rezultātu. Šāda personība ir arī Rimma Moisenko – pieredzējusi ārste, medicīnisko zinātņu kandidāte, dietoloģe fizioterapeite, kas dalījusies ar notievēšanas programmu, kas paredzēta septiņām dienām. Tā piesaka viņas veidoto diētu portālā sovkusom.ru. Ko diēta piedāvā un kā to vērtē profesionāla latviešu uztura speciāliste Lizete Puga.

Diēta

Ne mazāk būtisks faktors, lai sasniegtu vēlamo rezultātu, viņasprāt, ir psiholoģiskais noskaņojums un dinamisks dzīvesveids. Viena no dietoloģes Moisenko devīzēm skan šādi: “Mūsu dzīve ir mūsu domu atspoguļojums.” Sekojiet šim lozungam un jums būs vieglāk notievēt. Ēdienam jāsniedz baudu, bet tā kvalitāti un daudzumu stingri jākontrolē.

Šī diēta var palīdzēt mazināt svaru līdz mīnus sešiem kilogramiem.

Uzturs nedēļai

Pirmdiena

Brokastis: svaigi augļi un dārzeņi ar klijām

Otrās brokastis: vārītu biešu salāti ar burkāniem, žāvētām plūmēm un riekstiem, apslacīti ar augu eļļu.

Pusdienas: vārīta vista ar spinātiem.

Launags: greipfrūts.

Vakariņas: 100 g vājpiena biezpiena, salāti no kāpostiem un zaļumiem ar jogurtu.

Otrdiena

Visas dienas garumā jāapēd divi vārīti jūras asari ar kāpostiem vai pupiņām un pievienotu augu eļļu. Jādzer svaiga dārzeņu vai augļu sula, jāēd svaigi augļi.

Trešdiena

Brokastis: 200 g vārītu rīsu ar tvaicētiem dārzeņiem, glāze tomātu sulas.

Otrās brokastis: 30 g mazkaloriju siera, ābols.

Pusdienas: seleriju vai brokoļu zupa, šķēle rupjmaizes, ābols.

Launags: 150 g vārītas zivs, 200 g tvaicētu zaļo pupiņu.

Vakariņas: biešu, burkānu, kāpostu salāti ar citronu sulu.

Ceturtdiena

Atslodzes diena, kurā dzer sulas, kas atšķaidītas ar ūdeni proporcijā 2:1. Kopējais daudzums – trīs litri.

Pievienot komentāru