Dzīvesveids, Nodarbes

5 iemesli, kādēļ vīrietis sporto svaru zālē un tomēr izskatās kā netrenējies

1. Treniņa laikā jūs galu galā aizmirstat pa īstam trenēties

1no5

Šajā rakstā tiks izskatītas kļūdas, ko pieļauj cilvēki, kas jau ilgstoši trenējas sporta zālē – ar gandrīz bezjēdzīgu efektu.

Uzņemiet laiku, kad ieejiet sporta zālē. Iedomājieties, ka tas skaita laiku līdz sprādzienam, kā filmās. Protams, cilvēki var veltīt fitnesam dažādu laika sprīdi, taču agri vai vēlu tas vienalga beigsies.

Tas, ko jūs darāt pirmās desmit minūtes, parādīs daudz par turpmākajiem treniņiem. Agrāk es ieteicu sākt ar piesēdieniem, turot stieni. Arī tagad tas nav slikts ieteikums, bet daudzi saņēma vienkārši maigu mājienu: ejiet zālē un strādājiet ar stieni.

Tagad, kad mēs dzīvojam profilaktiski koriģējošā ērā, cilvēki zālē sāk ar vingrināties, piespiežot bumbu pie muguras un slīdinot to, pēc tam turpina velties pa grīdu, izmantojot rullīti, bet pēc tam veic rituālu, ko nosaka konkrētajā dienā astroloģiskās zvaigznes. Pagājušas jau minūtes 20, seko neliels skrējiens pa skrejceliņu, tiek strādāts, lai izkoptu dinamisku kustību un tad veikti vingrinājumi izturībai uz cietas virsmas.

Stundu pēc darbošanās sporta zālē šie cilvēki sevi uzteic, patiesībā gandrīz neko nepaveikuši. Taču – laiks ir pagājis.

Padomājiet par šo laiku kā par smilšu pulksteni, kurā jūs esat uztaisījuši caurumu. Un, lūk, treniņš iet, bet smiltis aiztek. Pēc stundas laika vairs nav atlicis. Ja jūs iztērēsiet visas savas “smiltis” – laiks ir enerģija – dažādām sagatavojošām procedūrām, – jums nepietiks laika normāliem vingrinājumiem, kas patiešām uzlabo formu un veselību. Es nerunāju, ka augstāk minētās nodarbības ir pilnīgi bezjēdzīgas, bet – vai tiešām ir vajadzīgs tās pildīt katrā treniņā (vai, visbiežāk, – tā vietā)?

Daudzi no mums iekrīt šajās lamatās, domājot, ka trenējas tad, kad vienkārši sporta zālē iet viņu laiks.

  1. Treniņa laikā jūs galu galā aizmirstat pa īstam trenēties
  2. Jūs visu laiku maināt programmu uz "vēl labāku"
  3. Jūs neprotat veikt pamatvingrojumus
  4. Jūsu uzturs "kompensē" treniņu pūles
  5. Jūs nodarbojieties ar muļķībām starp vingrinājumiem

Pievienot komentāru