Psiholoģija, Stress un depresija

10 lieliski veidi, kā atvairīt ziemas nomāktību

1. Kusties!

1no10

Klāt gada aukstie un tumšie mēneši, dienas kļūst īsākas un naktis – garākas, un pat visdzīvespriecīgākie no mums izjūt nelielu nomāktību vai pat depresiju, motivācijas trūkumu un enerģijas līmeņa pazemināšanos. Laimīgā kārtā, ir daudz lietu, ko tu vari darīt, lai ziemas depresija tev ietu ar līkumu vai to varētu aizgainīt, ja tā jau tevi piemeklējusi.

Kusties! Fiziskās aktivitātes ne tikai palīdz nepieņemties svarā un saglabāt veselību – tās lieliski atbrīvo no stresa. Turklāt kārtīgas izkustēšanās efekts var ilgt vēl vairākas stundas pēc noskalošanās dušā. Tev būs vairāk enerģijas visas dienas garumā, bet šūnu metabolisms paaugstināsies. Fiziskās aktivitātes palīdz arī atbrīvot tā dēvētās labās ķīmiskās vielas, kas uzlabo garastāvokli.

  1. Kusties!
  2. Ēd veselīgi
  3. Uzņem saules gaismu
  4. Ievēro veselīgus paradumus
  5. Atturies no pārmērīgas alkohola lietošanas
  6. Ieplāno kaut ko aizraujošu
  7. Atpūties!
  8. Izbaudi ziemas priekus
  9. Socializējies
  10. Atvēli vairāk laika miegam

Pievienot komentāru