Dzīvesveids, Vingrojumi

Četri vienkārši vingrinājumi. Uzlabo asinsriti, iztaisno mugurkaulu un palīdz pret citām kaitēm

Foto - Fotolia

Vesels mugurkauls ir labas pašsajūtas pamats. Stājas traucējumi, mugurkaula deformācija traucē asins cirkulācijai, bet tas nozīmē, ka šūnās pārstāj nonākt pilnvērtīga pārtika un pietiekams skābekļa daudzums.

Japāņu zinātnieks Kacudzo Niši, kas pazīstams ar savu sistēmu “Veselības zelta noteikumi”, izstrādājis vienkāršu kompleksu, kas ietver četrus vingrinājums, kuri ļauj iztaisnot stāju, “salikt” vietā skriemeļus un atbrīvot asinsvadus.

1. Vingrinājums mugurkaulam “Koka lapa”
Uzlabo asins cirkulāciju, iztaisno mugurkaulu, atbrīvo asinsvadus no nosprostojumiem.
Sākumstāvoklis: Guļot uz grīdas uz stingras līdzenas virsmas. Katrs muskulis ir pilnībā atslābis. Iztēlojieties, ka jūsos ir mierīgs, remdējošs tukšums, un no tā ķermenis ir viegls, peldošs bezsvara stāvoklī.

Vingrinājuma izpildīšana: Lēni salieciet kājas ceļos, pievelkot pēdas pie pēcpuses, taču neatraujot no grīdas. Paceliet galvu no grīdas, neatraujot mugurkaulu, un pastiepieties ar rokām pie ceļgaliem. Kad pirkstu gali pieskarsies ceļgaliem, fiksējiet šo stāvokli 1-2 minūtes.

Iztēlojieties, kā caur visu ķermeni plūst spēcīga dzīvinošās enerģijas plūsma. Tad atgriežaties sākumstāvoklī un pilnībā atslābinieties 1-2 minūtes.

2. Vingrinājums mugurkaulam “Vītola zars”
Atveseļo mugurkaulu, samazina sāpes mugurā un uzlabo sirds darbību.

Sākumstāvoklis: Stāvot, kājas plati, pēdas paralēli viena otrai. Visa uzmanība pievērsta ķermenim.

Tāpat kā vingrinājumā “Koka lapa” sajūtiet iekšēju tukšumu un bezsvara stāvokli.

Vingrinājuma izpilde: Uzlieciet plaukstas uz muguras aknu rajonā, pirksti saskaras krustu zonā.

Lēni sāciet liek galvu atpakaļ, pakāpeniski izliecot mugurkaulu. Kad sajutīsiet savu iespēju robežas, vienkārši nolaidiet rokas zemē, saglabājot izliekumu. Jūsu ķermenis sāks pats no sevis šūpoties, līdzīgi kā vītola zars, kas noliecies pār ezeru. Palieciet šajā stāvoklī, kamēr sajutīsieties komfortabli, pēc tam rokas atlieciet atpakaļ uz muguras un ieņemiet sākumstāvokli, uzmanīgi iztaisnojot mugurkaulu.

3. Vingrinājums mugurkaulam “Lūku loks”
Uzlabo asinsriti, attīra no sāls nogulsnēm mugurkaula rajonā.
Sākumstāvoklis: Stāvot uz ceļgaliem, rokas nolaistas gar ķermeni.
Vingrinājuma izpilde: Uzmanīgi izliekt mugurkaulu uz aizmuguri un aptvert ar abām rokām abas potītes. Nofiksēt šādu stāvokli ne mazāk kā 5 sekundes. Atgriezties sākumpozīcijā. Atkārtojiet vingrinājumu 3-10 reizes, sākot no maza atkārtojuma skaita un palielinot to, vadoties no savas pašsajūtas.

4. Vingrinājums mugurkaulam “Vīnogu stīga”
Uzlabo mugurkaula elastīgumu un asins apgādi.
Sākumstāvoklis: Stāvot, kājas plecu platumā, kājas atslābinātas.
Vingrinājuma izpilde: Pamasējiet ar rokām muguras rajonu, iedomājoties, ka mugurkauls kļūst elastīgs un plastisks. Pēc tam veiciet enerģisku noliekšanos uz priekšu, bet bez asām kustībām.

Enerģiski, bet vienmērīgi. Pacentieties ar rokās sasniegt grīdu. Kājas ceļgalos nesalieciet, bet arī nesasprindziniet, tām jāpaliek atslābinātām. Atgriezieties sākuma stāvoklī. Pēc tam veiciet vairākas enerģiskas, bet vienmērīgas noliekšanās uz priekšu.

Visus četrus vingrinājumus mugurkaulam izpildiet katru dienu. Tas aizņems pavisam maz laika, taču dāvās ne tikai mugurkaula, bet visa organisma veselību. Esiet veseli!

Vairāk par Kacudzo Niši veselības vingrošanas sistēmu skaties video!


Avots: “fithacker.ru”

4 Komentāri

  1. Vienu dienu te raksta, ka smēķēt ir labi, citu dienu, ka vajagot iztaisnot mugurkaulu. Kādi ieteikumi būs rīt? Labākam miegam vakarā spēcīgi iesist ar āmuru pa pieri?

Pievienot komentāru