Dzīvesveids, Vingrojumi

Divi cigun vingrojumi, lai nesāp galva un mugura

Foto - Andris Kozlovskis, Fujifilm

Cigun trenere Maira Gūtmane iesaka viegli apgūstamus, taču ļoti iedarbīgus vingrinājumus veselības stiprināšanai.

Ja sāp galva

Dara tā

* Pieres vidusdaļā vienu otrai pretī novieto plaukstas ar vienā līnijā saliktiem pirkstiem. Mazliet iespiežot pierē, lēnām velk tos uz sāniem. Atgriežas sākuma stāvoklī, pārvieto pirkstus nedaudz augstāk un atkārto to pašu kustību. Tā, virzoties pa galvas viduslīniju uz augšu, turpina līdz pat kakla pamatnei, tad ar masējošu kustību nolaiž rokas pāri kaklam lejā.

Ja sāp mugura

Foto - Andris Kozlovskis, Fujifilm
Foto – Andris Kozlovskis, Fujifilm

Dara tā

* Aktivē abu roku pirkststarpas – strauji sabīda plaukstas ar izplestiem pirkstiem kopā, lai pirksti sakrustojas, mazliet atrauj tās vienu no otras un tad atkal sasit pirkststarpas kopā.

“Pirmo reizi izmēģinot šo paņēmienu, jau pēc īsa brīža jutu patīkamu siltumu mugurkaulā. Tas palīdz reizēs, kad sāk sāpēt mugura pēc ilgas sēdēšanas pie datora,” atzīst Maira.

 

366_C_logo1

Pievienot komentāru