Dziednieki, Netradicionāli

Dziednieks Juris Brants: Kā sev noņemt sāpes un stiprināt bioenerģētisko lauku

Foto - Matīss Markovskis un no personiskā arhīva

“Katram no mums piemīt tieši tik daudz enerģijas, lai dziedinātu gan sevi, gan citus – tos, kuri no sirds to vēlas,” saka bioenerģētiķis Juris Brants.

Liepājas alternatīvās veselības telpā Esi vesels Juris Brants praktizē bioenerģētisko dziedniecību, vada meditācijas, izmanto ciguna un taidzi, Austrumu vingrošanas metodes.

Par dziedinātāju viņš kļuva tikai pēc 30 gadu vecuma. Līdz tam strādāja būvniecībā, bija savs uzņēmums, kādu laiku arī darbs Norvēģijā. Pa garīgo ceļu virzījās neatlaidīgi, it kā kāda vadīts.

Lai brīvs no sāpēm

Ja sāp mugura, parasti ķeras pie pretsāpju tabletes vai kādas ziedes. Bet var sev palīdzēt citādi – iztēloties, cik mugurkauls ir taisns, kā tas izstiepjas, tiecas uz augšu.

“Vēl var iedomāties mugurkaulu sev priekšā – it kā paņemt to rokās un taisnot, katru skriemeli nolikt savā vietā. Kādā nodarbībā tā darījām, un pēc tam cilvēki brīnījās, jo mugurai kļuva vieglāk,” atceras Juris Brants.

Parasti ir tā – ja pievērš uzmanību, piemēram, sāpošam celim, tad vaimanā, cik ļoti tas sāp. No negatīvās domas gan labāk nekļūst. Ir vērts teikt citādi: no šā brīža un turpmāk man ir pilnīgi nesāpīgs celis. Es pateicos, ka esmu brīvs no sāpēm. Tā arī ir uzmanības pievēršana, kas nes līdzi enerģiju, tikai ar pozitīvu ievirzi.

“Ja kāja sāp, to var paglaudīt, mierinoši pasakot, ka laikam par daudz skrienu. Un vēl tai pateikties – paldies, mīļā kājiņa, ka esi tik stipra. Šādu attieksmi es dēvēju par mazo dzīves vienkāršību. Tā ietver arī saskarsmi ar otru cilvēku – cienošā rokasspiedienā, siltā apskāvienā vai glāstā starp tuviem cilvēkiem.”

5 minūtes būt par koku

Lai sakārtotu un stiprinātu kopējo bioenerģētisko lauku, Juris iesaka statiskā ciguna vingrinājumu, kam kodolīgs nosaukums – Stāvēt kā kokam.

Nostājas taisni, kājas novieto plecu platumā vai nedaudz platāk, paralēli vienu otrai. Šādā stājā mazliet ieslīgst tādā kā jātnieka pozā, taču dibens, astes kauls nav atšauts, bet pavirzīts mazliet uz priekšu. Mugura ir perpendikulāra zemei, pleci brīvi.

Rokas novieto vienu pret otru un iepretim krūtīm, sirds centram, it kā turētu bumbu. Starp pirkstu galiem jābūt vismaz vienas plaukstas attālumam.

Ieelpo caur degunu un izelpā it kā piepilda visu ķermeni. Stāv un mierīgi elpo, citu neko. Šādi harmonizējas enerģētika, nostiprinās kājas, mugura un pleci, uzlabojas vielmaiņa un asinsrite. Vingrinājumu der veikt ik dienu, vismaz piecas minūtes no rīta un vakarā.

Foto no Jura Branta mājaslapas www.jurisbrants.com
Foto no Jura Branta mājaslapas www.jurisbrants.com

 

Visu rakstu lasiet žurnāla 36,6°C aprīļa numurā vai tā elektroniskajā versijā!

2 Komentāri

Pievienot komentāru