Dzīvesveids, Miegs

10 vienkārši paradumi, kas ievērojami uzlabos tavu miegu

1. Daudzus no mums nomoka modernā slimība – bezmiegs. Tā cēlonis ir daudzu faktoru kopums – nepiemērots uzturs, fizisko aktivitāšu trūkums, stundām ilga laika pavadīšana pie elektroniskajām ierīcēm. Lai labi gulētu, nemaz nav jāpieliek tik daudz pūļu. Iekļauj savā dienaskārtībā šos 10 paradumus, lai pamostos atpūties un spirgts.

1no2
Foto - Shutterstock

1. Samazini cukuroto dzērienu patēriņu.
Cukoroto dzērienu patēriņa samazināšana krietni uzlabos tavu miegu. Ja tu dienā izdzer, piemēram, trīs gāzētos saldinātos dzērienus, samazini šo patēriņu uz pusi un pēc plkst. 17 vairs nepatērē cukuru. Tas ļaus detoksicēt un metabolizēt tavā organismā visus šos parastos ogļhidrātus. Insulīna pieplūdums ķermenī tieši pirms naktsmiera kontrproduktīvi iedarbosies uz tavu nakts atpūtu.

2. Samazini kafijas lietošanu.
Tāpat kā cukurs paaugstina tavu insulīna līmeni, kofeīns var pacelt tavu adrenalīna līmeni. Ja tu esi liels kafijas cienītājs, samazini šā dzēriena patēriņu uz pusi un mēģini nelietot kafiju pēc plkst 17.

3. Veic ikrīta kardiotreniņu.

Ikrīta kardiotreniņš tiešā mērā ietekmē tavu miegu vakarā. Tas liek piecelties no gultas agrāk, bet vakarā ļauj vieglāk iemigt. Ar 30 minūšu kardiotreniņu būs pietiekami – vai nu tas ir lēns skrējiens vai pastaiga ar suni.

 

4.  Apēd mazliet augļu.
Neliels ogļhidrātu daudzums pirms nakts miera palīdzēs organismam izstrādāt melatonīnu. Apēd saujiņu vīnogu, apelsīnu vai citu augli, kas palīdzēs tev iemigt.

  1. Daudzus no mums nomoka modernā slimība – bezmiegs. Tā cēlonis ir daudzu faktoru kopums – nepiemērots uzturs, fizisko aktivitāšu trūkums, stundām ilga laika pavadīšana pie elektroniskajām ierīcēm. Lai labi gulētu, nemaz nav jāpieliek tik daudz pūļu. Iekļauj savā dienaskārtībā šos 10 paradumus, lai pamostos atpūties un spirgts.
  2. 5.  Dzer zāļu tējas

Pievienot komentāru