Dzīvesveids, Vingrojumi

Slaidākiem augšstilbiem: Nedrīkst badoties un “nē” augšstilba spēka vingrojumiem!

Foto: shutterstock

Autore: Aija Lietiņa

Runājot par problēmām ar lieko svaru, gurni diemžēl vairumam daiļā dzimuma pārstāvju ir vājā vieta. Uz tiem liekie tauciņi uzkrājas visātrāk, turklāt, sākot cīņu ar lieko svaru, no turienes tie pazūd vislēnāk. “Medaboutme” iesaka, kā tikt pie skaistiem un slaidiem augšstilbiem.

Dabā gan iekārtots tā, ka liekos taukus nav iespējams nodzīt tikai no augšstilbiem. Nodarbojoties ar fiziskajām aktivitātēm un ieviešot korekcijas ēdienkartē, svars vienlaikus zudīs no visām ķermeņa zonām, turklāt parasti no gurniem vislēnāk, tādēļ ir jāapbruņojas ar pacietību. Tātad, lai tiktu pie slaidiem augšstilbiem, ir jānodarbina viss ķermenis. Lūk, daži knifiņi, kas palīdzēs iegūt skaistas, slaidas kājas ātrāk!

Nē augšstilbiem domātiem spēka vingrojumiem

Ir maldīgi domāt, ka jebkuri vingrojumi, kas nodarbina augšstilbus, tos padara slaidākus. Patiesībā tādi populāri vingrojumi kā pietupieni un izklupieni nemazina gurnu apjomu, bet gluži pretēji – padara tos masīvākus, jo izraisa muskuļu masas pieaugumu. Pie īpaši muskuļotiem un masīviem gurniem ir risks tikt, ja, veicot minētos vingrojumus, papildus izmantosi tādus smagumus kā hanteles vai svaru stieni, lai palielinātu slodzi muskuļiem.

Pievienot komentāru