Dzīvesveids, Vingrojumi

Populārākie 30 dienu sportisko izaicinājumu veidi un atšķirīgi treneru viedokļi par tiem

5. Planks. Foto - Matīss Markovskis

Jāņem vērā
• Pildot vingrojumus, ķermenis ir jāizjūt!
• Jebkurā vingrojumā svarīga ir mērenība.
• Nevajag steigties sasniegt rezultātus, jo paliekošs efekts nerodas ātri.
• Jāizvēlas piemēroti sporta apavi.

Ir treneri, kas pilda
Sporta kluba Goldbarbell City fitnesa trenere Lāsma Pelše pret 30 dienu izaicinājumiem nav tik skeptiski noskaņota un pati tos labprāt izmēģina. “Pietupieni un balsts uz apakšdelmiem ir divi no populārākajiem vingrojumiem interneta vidē. Es arī esmu tos izmēģinājusi. Tas gan bija diezgan sen, pirms apzinājos, ka ir daudz efektīvāki un saudzīgāki veidi, kā, piemēram, iegūt tvirtus sēžas vai kāju muskuļus. Planka jeb balsta uz apakšdelmiem izaicinājumā ātri jutu progresu un katru nedēļu varēju daudz ilgāk noturēt sevi šajā pozīcijā,” stāsta Lāsma Pelše. Tas ir efektīvs dziļās muskulatūras attīstīšanas vingrojums. Jāatceras, ka nav svarīgi noturēt šo pozīciju vienu vai trīs minūtes, bet tas jādara tehniski pareizi. Ievērojot tehniku, vēlamos rezultātus gūst daudz efektīvāk un saudzīgāk.
“Ar fiziskām aktivitātēm esmu nodarbojusies visu mūžu, tāpēc pietupienu izaicinājumā nejutu diskomfortu ceļa locītavās vai muguras apakšdaļā, kā tas mēdz būt netrenētiem cilvēkiem vai tiem, kam ir veselības problēmas. Ja iesācējs izpilda 200 pietupienu, labs rezultāts nav gaidāms,” brīdina trenere. Kad izaicinājums tuvojas beigām, tas drīzāk kļūst par morālu, nevis fizisku pārbaudījumu, jo ir apnicīgi pildīt vienu vingrojumu neskaitāmas reizes. Izaicinājumi trenē disciplīnu, un tā ir nepieciešama, lai tiktu pie vēlamā rezultāta. Pildot izaicinājumus, trenere iesaka tos kombinēt ar pastāvīgiem spēka treniņiem un kardiotreniņiem.

 

Lasi vairāk par sportiskajiem izaicinājumiem un veidiem, kā tikt pie savas sapņu figūras, žurnāla 36,6 °C jūnija numurā vai tā elektroniskajā versijā.

logo-36

Pievienot komentāru