Dzīvesveids, Vingrojumi

Kājas gaisā! Vingrinājums, kura efekts pārsteigs

Foto - Fotolia/ s_l

Nesteidzies to nosaukt par muļķīgu izdomājumu, jo šai nodarbei patiešām ir vairākas priekšrocības veselības uzlabošanai, vienkārši daudzi tās nezina.

Paskatīsimies, kā tad darbojas cilvēka ķermenis.

Padomā par to, kādas pūles jāpieliek sirdij, lai piegādātu asinis, kurām ar noteiktu spiedienu jānokļūst ekstremitātēs. Vai par to, kā notiek venozā asinsrite, kas dažreiz saiet dēlī (un rezultāts visiem zināms – vēnu varikoze).

Nekad nebaidies izmēģināt kaut ko jaunu. Šajā gadījumā šis vienkāršais vingrinājums nepadarīs tevi slaidāku vai tavas kājas skaistākas, bet ļaus justies labi gan fiziski, gan garīgi, kas arī nav mazsvarīgi.

Pacelt kājas uz augšu: kā vingrinājumu pildīt?

Tas ir nevis vienkārši fizisks vingrinājums, bet reāla terapija. Saukt to par vingrinājumu, iespējams, nav īsti pareizi, jo tas neietver nekādas fiziskās aktivitātes (nav kustību vai muskuļu saraušanās).

Uzmanību! Ja tev ir kādas traumas, piemēram, muguras, kāju pacelšanu nav vēlams veikt.

• Labāk zem jostasvietas palikt spilvenu vai dvieļa rullīti, lai ķermeņa stāvoklis būtu ērts.
• Kājas izstiep uz augšu gar sienu un rokas izstiep gar ķermeni, tām jābūt pilnīgi atbrīvotām.
• Pietiek palikt šajā pozā 15-20 minūtes, nekā cita nedarot. Mēģini just harmoniju un līdzsvaru, esi mierīgs un nedaudz vēlāk sajūti asins pieplūdumu krūtīs un galvā.

Atceries – ja veiksi šo relaksācijas tehniku regulāri, drēbēm jābūt ērtām un brīvām. Nesavelc tās pārāk stingri viduklī, neliec ap potītēm elastīgās saites. Pretējā gadījumā vingrojumam pozitīva efekta nebūs. Galu galā mērķis ir uzlabot asinsriti organismā.

Pievienot komentāru