Netradicionāli, Padomi

Kā veikt organisma attīrošo prakšalanu? Skaidro Inese Prisjolkova

Foto - Matīss Markovskis

Lasītājs jautā: “Žurnāla 36,6 °C jūnija numurā Pavasara studijas vadītāja Inese Prisjolkova piemin prakšalanu. Arī agrāk par to esmu dzirdējusi, esot labs organisma attīrīšanas veids. Lūdzu, pastāstiet, kā pareizi rīkoties!”

“Man šo ķermeņa un domāšanas attīrīšanas metodi iemācīja kāds jogas praktiķis. Viņš to bija apguvis Indijā. Uzsākot attīrīšanos, veicu to vienu reizi nedēļā četras nedēļas pēc kārtas. Pēc tam reizi mēnesī vai retāk,” uzsver Inese Prisjolkova.

Metode nozīmē noteiktā sistēmā izdzert piecus litrus sālsūdens pamīšus ar vingrojumiem, kas palīdz attīrīties. Inese šo paņēmienu augstu vērtē, viņa uzskata, ka pēc tam ir vieglāk domāt un kustēties, rodas idejas un paveras jaunas iespējas.

Ieteicams sākt dilstoša Mēness fāzē. Šajā dienā nevajag neko ieplānot, steigties vai nervozēt. Labāk, ja procesam nekas netraucē. Apģērbam jābūt ērtam, vieglam, jo būs jāizpilda vingrojumi.

❶ Vakarā novāra piecus litrus ūdens. No rīta tam pievieno 2,5 ēdamkarotes sāls un drusku uzsilda (citi iesaka likt ēdamkaroti uz litru ūdens). Tukšā dūšā uzreiz izdzer aptuveni trīs glāzes.

Tad izpilda 1. vingrojumu. Izstiepj rokas uz augšu (pirksti sakrustoti, tikai rādītājpirksti vērsti uz augšu), paceļas pirkstgalos, cik vien augstu var, pastiepjas un ar spēku atkrīt atpakaļ uz papēžiem. Atkal stiepjas pirkstgalos, atkal atkrīt uz papēžiem. Tā dara astoņas reizes. Pēc tam izdzer aptuveni trīs glāzes (var vairāk vai mazāk).

❷ Vingrojums. Kājas liek krietni platāk, nekā ir plecu platums. Sakrusto pirkstus un plaukstas izvērš uz augšu, ceļ augšā rokas. Liecas uz sāniem, izteikti noliecas. Izpilda astoņas reizes uz katru pusi. Atkal dzer sāļo ūdeni.

❸ Vingrojums. Kājas platāk nekā plecu platums. Rokas brīvi novieto priekšā un veic apļveida kustību lejup uz aizmuguri – tā, it kā gribētu pieskarties pretējās kājas papēdim. Vingrojumu izpilda spēcīgi, lai sāns jūt. Atkārto astoņas reizes. Atkal dzer ūdeni. Ja ir tāds kā vemšanas reflekss, neaiztur to, pārtrauc vingrojumu un skrien uz tualeti. Atgriežas un atkal dzer, un atkal vingro.

❹ Vingrojums. Kājas platāk pa pleciem. Rokas sakrusto aiz galvas tā, lai kreisā roka būtu tuvāk pie galvas, labā pārkrustota pāri. Plaukstas uz pleciem vai muguras. Rotē saliektās rokas uz katru pusi astoņas reizes. Dzer sāļo ūdeni un pēc vajadzības skrien uz tualeti.

❺ Vingrojums. Apguļas uz vēdera, kājas saliktas kopā. Atspiežas uz rokām tā, lai mugura būtu taisna, un pagriežas, lai aiz labā pleca ieraudzītu kreiso papēdi. Atgriežas atpakaļ, lai aiz kreisā pleca ieraudzītu labo papēdi. Izpilda astoņas reizes uz katru pusi. Dzer.

❻ Vingrojums. Apsēžas, kājas novieto paplati un saliec ceļos, rokas uz ceļiem. Ar ceļiem pieskaras grīdai pārmaiņus ar katru kāju. Tas atgādina gorīšanos uz zemes, bet labi palīdz ūdenim cirkulēt zarnās. Pēc vajadzības atkal skrien uz tualeti. Dzer.

❼ Pēc tam apguļas uz vēdera un piecas minūtes atrodas šādā stāvoklī: rokas saliktas lūgšanu pozā zem zoda, uz tām balstās, galva paslieta augšā, mugura atliekta. Dzer, dzer, dzer un tikai skrien uz tualeti.Kad viss pabeigts, uzvāra rīsus un paēd. Pēc tam padzeras tīru ūdeni.

Pēc pirmās četru nedēļu kūres var pāriet uz režīmu, kad to atkārto reizi mēnesī. Vēlāk var pāriet uz attīrīšanos vienu reizi pusgadā vai pat gadā. Protams, visu dara saskaņā ar sajūtām.

 

logo-36

Pievienot komentāru