Dzīvesveids, Miegs

Kā pārtraukt krākt?

Reklāmraksta foto

Krākšana ir plaši izplatīta problēma, un tā var būt arī ļoti nogurdinoša. Īpaši kaitinoša tā ir tad, kad jūs pats neesat tas, kurš krāc, bet, neskatoties uz to, krākšana ir problēma, kas neļauj jums aizmigt. Patiesībā krākšana bieži vien vairāk ļaunuma var nodarīt to cilvēku gulēšanas ieradumiem, kas ir miega partneri un paši nemaz nekrāc.

Bet vai pastāv kāds veids, kā to pārtraukt?

Par laimi ir daudz dažādu līdzekļu, kurus iespējams izmēģināt. Šajā rakstā mēs runāsim par dažām no labākajām un visizplatītākajām metodēm, kuras varat izmēģināt, lai palīdzētu jums (un/ vai jūsu partnerim/ei) izgulēties.

Samaziniet svaru

Lielākajai daļai cilvēku šis, visticamāk, ir pirmais solis, kas jāveic, pretī labākai veselībai un labākai miega kvalitātei. Taču šis ieteikums nedarbosies cilvēkiem, kuriem nav palielināts svars vai liekais svars, jo cilvēkiem, kuriem jau ir veselīgs svars, noteikti nav nepieciešams tiekties pēc pārāk zema svara.

Bet… ja jums ir, vai nu paaugstināts svars vai liekais svars, un jūs cīnāties ar krākšanu, tad pirmā lieta, ko darīt, ir censties sākt kontrolēt gan savus ēšanas, gan vingrošanas paradumus, tādējādi nonākot līdz veselīgākam ķermeņa svaram.

Šāda rīcība jums var palīdzēt tāpēc, ka smagais tauku slānis ap kaklu ir ļoti nozīmīgs faktors, kas izraisa jums tik traucējošo krākšanu. Jo vaļīgāka un biezāku tauku slāni saturoša ir josla ap jūsu kaklu, jo lielākas iespējas pastāv, ka cietīsiet no krākšanas.

Izvairieties no gulēšanas uz muguras

Šī ir bieži apskatīta atbilde, kuru iespējams sniegt un kas patiešām var palīdzēt. Dažreiz gulēšana uz sāniem vai uz vēdera var jums ļoti labi palīdzēt vai nu padarīt jūsu krākšanas problēmu mazāku vai arī palīdzēt atbrīvoties no tās pavisam.

Vai jūsu problēma šajā gadījumā ir tā, ka nespējat nogulēt uz sāniem? Pamēģiniet atstutēties pret spilveniem. Ja esat jau patiesi izmisis, varat pamēģināt piešūt savam nakts tērpam mugurpusē dažas tenisa bumbiņas.

Pārstājiet smēķēt un lietot alkoholu

Gan alkohola lietošana, gan arī cigarešu smēķēšana jūsu krākšanas problēmu var tikai padarīt lielāku. Patiesībā jāsaka, ka alkohola lietošana var jūsu problēmu palielināt dubultā, jo tā var izraisīt arī liekā svara pieaugumu un turpmāku jūsu muskuļu atslābumu.

Labāku rezultātu sasniegšanai, atrodiet veidu, kā pārstāt smēķēt, kā arī, kā pārstāt lietot alkoholu, it īpaši pirms gulēt iešanas. Dodoties pie miera iereibušam rodas vēl lielāka iespējamība, ka naktī ne vien krāksiet, bet arī izdosiet sēcošas skaņas, šļakstiem līdzīgas un rūcošas skaņas.

Un tas pavisam noteikti samazinās iespējamību, ka jūs varētu baudīt kārtīgu atpūtu nakts laikā.

Iegādājieties ierīci pret krākšanu

Šīs ierīces un produkti ir diezgan lēti, taču darbojas pārsteidzoši labi. Varat atrast dažādu veidu produktus, sākot ar deguna plāksteriem, kapēm, zoda uzmavām līdz izsmidzināmiem līdzekļiem. Jūs pat varat iegādāties esenču eļļas, kurām arī vajadzētu jums aplīdzēt.

Jāsaka, ka tas gan varētu aizņemt laiku, kamēr izpētāt un izmēģināt produktus līdz brīdim, kad atradīsiet to, kas der vislabāk tieši jums. Neskatoties uz to, tomēr viena no labākajām lietām pret-krākšanas līdzekļu industrijā ir tā, ka tā ir neticami plaša un dažādības pilna. Pastāv neskaitāmi daudz līdzekļu, starp kuriem jūs varat veikt izvēli un, lai atrastu vispiemērotāko tieši jums, visticamāk, nevajadzēs neko vairāk nekā vien neilgu izmēģinājuma laiku ar nedaudzām kļūdām, kas tomēr beigu beigās var ļoti atmaksāties tieši ar problēmas risinājumu.

Dzeriet ļoti daudz ūdens

Ūdens trūkums organismā var vēl vairāk saasināt krākšanu. Brīdī, kad jūsu ķermenis zaudējis šķidrumu, jūs saksiet pamanīt, ka jūsu mīkstās aukslējas pārsvarā kļūst lipīgākas. Tas arī nozīmē, ka jums visticamāk nāksies saskarties ar krākšanu.

Lai nonāktu pie vislabākā rezultāta, centieties dzert šķidrumu apmēram no 11 līdz 16 glāzēm ūdens katru dienu.

Vīriešiem būs nepieciešams uzņemt nedaudz vairāk šķidruma nekā sievietēm, bet tas ir ļoti nozīmīgi, lai jūsu ūdens uzņemšana notiktu vienlīdz lielos apmēros visas dienas garumā. Svarīgi, lai jūs pārliecinātos, ka uzņemat pietiekoši daudz šķidruma, lai jūsu organisms nejustu šķidruma trūkumu tajā brīdī, kad esat gatavs atgulties un doties pie miera.

Nomainiet savus spilvenus

Patiesībā Savu spilvenu nomainīšana dažos gadījumos var jums ļoti lielā mērā palīdzēt. Jo vecāki ir spilveni, jo lielāka iespējamība pastāv, ka tajos ir uzkrājušās putekļu ērcītes, kas var būtiski ietekmēt jūsu spēju elpot brīvi, un līdz ar to šādi spilveni var būtiski saasināt jūsu krākšanu.

Centieties ievietot savus spilvenus veļas žāvētājā vismaz vienu reizi divu nedēļu laikā un centieties tos mainīt vienu reizi katrus sešus mēnešus. Šādi rīkojoties, jūs nodrošināsiet, ka tie aizvien paliek pietiekami svaigi, lai tajos neiemitinātos putekļu ērcītes, līdz ar to nodrošinot sevi pret iespējamību, ka jums nāksies saskarties ar alerģiskām reakcijām.

Pievienot komentāru