Uzturs, Vitamīni

Slapjas kājas, nekurināts dzīvoklis, šķaudoši līdzbraucēji sabiedriskajā transportā. Kā stiprināt imunitāti

Foto - Shutterstock

Augļi un dārzeņi, īpaši tepat augušie – kāposti, dzērvenes, burkāni. Der viss, kas no pašu dārza nācis un mežā salasīts. Vitamīni palīdzēs cīņai ar vīrusiem, kas jau uzglūn. Slapjas kājas, nekurināts dzīvoklis, šķaudoši līdzbraucēji sabiedriskajā transportā – tas viss nenāk veselībai par labu. Lai ķermenis justos mundrs un nepadotos saaukstēšanās riskam, uzturā var iekļaut arī papildu palīgus. – Dažādu vitamīnu kombinācijas, kāda konkrēta vitamīna lietošana vai polivitamīni uzturā palīdzēs ne tikai profilaktiskos nolūkos, bet arī spēs sniegt atbalstu imūnsistēmai saslimšanas gadījumā,– saka “Apotheka” sertificētā farmaceite Ivanda Krastiņa. C vitamīns ir viens no organismam nepieciešamākajiem un efektīvākajiem vitamīniem imunitātes stiprināšanai. Tas arī palīdzēs cīņā pret ikdienas stresu, saaukstēšanos un pat ādas novecošanos. Sevišķi noderīga ir C vitamīna trieciendeva pie pirmajiem saaukstēšanās simptomiem.

Pievienot komentāru