Dzīvesveids, Vingrojumi

Vingrojam mājās: kā iekārtot savu mini fitnesa zāli

Foto - Shutterstock.com

Iedomājies – fitnesa zāle, uz kuru nav tālu jāskrien, kura ir atvērta 24 stundas diennaktī, kur jūties brīvi, esi pašpārliecināta un par kuras apmeklēšanu katru mēnesi nav jāmaksā ne centa. Lai to apmeklētu, nav arī jāmeklē kāds, kurš tikmēr pieskatīs tavu bērnu. Nepiepildāms sapnis? Nebūt ne! Tieši tādu sporta zāli tu vari iekārtot pati savās mājās. Tā ieekonomēsi gan laiku, gan naudu, vēstī portāls Zdorovie.com.

Vienkāršas mājas sporta zālītes ierīkošanai nevajag ne daudz naudas, ne lielu platību. To tu veido sev, tātad jāņem vērā tikai un vienīgi savas vēlmes un vajadzības, kā arī fiziskā sagatavotība. Kad tā pieaugs, varēsi iegādāties dažādus papildu elementus, bet sākumā pilnīgi pietiks ar pašām nepieciešamākajām pamatlietām.

1. Hanteles

Foto - Shutterstock.com
Foto – Shutterstock.com

Labs hanteļu komplekts ļaus tev nodarboties ar spēka treniņiem, kas ir ļoti būtiski, lai stiprinātu muskuļus. Ir divi varianti. Pirmais: vari iegādāties pāri hanteļu ar fiksētu svaru, kas atbilst tavai fiziskajai sagatavotībai; kad tā pieaug, vari nopirkt lielākas. Otrs variants: iegādāties pārīti hanteļu, kurām var mainīt svaru – stieņus ar galos uzliekamām dažāda svara ripām.

2. Espanderi

Foto - Marta Purmale
Foto – Marta Purmale

Šīs gumijas lentes ir ļoti noderīgs sporta inventārs, jo tās var izmantot papildu slodzei, veicot visdažādākos vingrojumus. Espanderi ir kompakti, līdz ar to mājās neaizņem daudz vietas. Vienkāršākie espanderi arī nav dārgi. Ja tev pašlaik maciņš ir patukšs, espanderus vari izmantot arī hanteļu vietā. Iesākumam vari iztikt ar vienu espanderu.

3. Lielā vingrošanas bumba

Foto - http://ergonomenon.com/
Foto – http://ergonomenon.com/

Izmantojot lielo vingrošanas bumbu, varēsi izpildīt vingrojumus praktiski visu muskuļu grupu stiprināšanai. Turklāt nestabilitātes sajūta, sēžot vai kā citādi atbalstoties pret bumbu, palīdz trenēt līdzsvara sajūtu un kustību koordināciju. Iegādājoties bumbu, gan ir svarīgi to pielāgot savam augumam, proti, lai, sēžot uz tās, ceļus var saliekt taisnā (90 grādu) leņķī.

4. Vingrošanas paklājiņš

Foto - pexels.com
Foto – pexels.com

Uz tā vingrot ir ērtāk, nekā uz cietas grīdas, turklāt tas novērš kāju slīdēšanu. Ja, izpildot vingrojumu, jābalstās pret zemi ar elkoņiem vai ceļiem, bez vingrošanas paklājiņa apakšā tas ir visai nepatīkami un neērtības, par kurām visu laiku jādomā, traucē koncentrēties uz vingrojuma izpildi un sasniegt labus rezultātus. Nodarbojoties ar jogu vai pilatēm, kur daudz vingrojumu jāizpilda guļus, šis priekšmets ir absolūti nepieciešams.

 

delfi_vina

Pievienot komentāru