Veselam
Dzīvesveids

Instagram nostājas pret diētām un plastiskajām operācijām0

Foto: LIAA Jelgavas biznesa inkubators

Šobrīd tik populārās kustības “Body Positive” aktīvisti var svinēt uzvaru, jo sociālais tīkls “Instagram” ir ieviesis ierobežojumus diētas un plastiskās ķirurģijas ierakstiem, vēsta bbc.com.

Saskaņā ar jauno politiku vairāki ieraksti tiks paslēpti no “Instagram” lietotājiem, kas jaunāki par 18 gadiem, bet citi, kas reklamē svara zaudēšanas brīnumlīdzekļus, tiks dzēsti.

Viena no “Body Positive” aktīvistēm britu aktrise Džemīla Džamila paziņoja, ka šāds “Instagram” lēmums ir “milzīga uzvara” cīņā ar diētas un detoksa industriju.

Džamila ir publiski kritizējusi vairākas slavenības, kuras reklamē detoksa tējas, konfektes un uztura bagātinātājus, no kuriem daudziem ir vienkārši caurejas efekts.

Daudzi aktrises sekotāji pauduši gandarījumu par šīm ziņām, un vairāki vaicājuši, vai varētu aktivizēt tādus pašus ierobežojumus, ja viņi ir vecāki par 18 gadiem.

Nereālistiskas reklāmas, kas sola ātru svara zaudēšanu, tiks bloķētas, un jauniešiem būs liegts skatīt ar diētām un plastisko ķirurģiju saistītus ierakstus, ja tiem ir komerciāls raksturs.

Foto: Shutterstock.com

Lietotāji varēs informēt par ierakstiem, kas, viņuprāt, pārkāpj jauno politiku, un “Instagram” tos izvērtēs, lai lemtu par ierobežošanu vai dzēšanu.

Izmaiņas attieksies arī uz “Facebook”, kas ir “Instagram” īpašnieks. Taču ierobežojumi attieksies tikai uz lietotājiem, par kuriem “Instagram” ir zināms, ka viņi ir jaunāki par 18 gadiem – lietotne neprasa lietotājiem viņu dzimšanas datumu, kad viņi tajā reģistrējas.

Tā vietā lietotājiem, kas reģistrējas, vienkārši tiek lūgts atzīmēt, vai viņi ir sasnieguši 18 gadu vai nav. Ja viņi reģistrējas, izmantojot “Facebook” kontu, informācija par viņu vecumu tiek iegūta no viņu “Facebook” profila, kas arī parasti netiek pārbaudīts.

Lielbritānijā un citviet pasaulē valda aizvien lielākas bažas par kosmētikas un diētas industrijas ietekmi uz cilvēkiem, sevišķi jauniešiem, popularizējot nereālus mērķus.

Februārī Anglijas Nacionālā veselības dienesta medicīniskais direktors Stīvens Poviss aicināja aizliegt slavenību atbalstītas sociālo mediju kampaņas, kas reklamē svara samazināšanas palīglīdzekļus, norādot, ka šie produkti kaitē jauniešu fiziskajai un garīgajai veselībai.

Saistītie raksti

“Apņemoties tiešsaistē aizsargāt cilvēku fizisko un garīgo veselību, “Facebook” un “Instagram” sūta svarīgu vēstījumu pasaulei. Esmu gandarīta, ka varēju strādāt kopā ar šiem sociālajiem tīkliem un daudziem citiem ekspertiem, kuri izgaismoja šo produktu bīstamību,” komentēja aktrise Džamila.

“Mēs vēlamies, lai “Instagram” būtu pozitīva vieta visiem, kas to izmanto, un šī politika ir daļa no mūsu pašreizējā darba, lai samazinātu spiedienu, ko cilvēki dažreiz var izjust, lietojot sociālos medijus,”sacīja“Instagram” sabiedriskās politikas vadītāja Emma Kolinsa.

LA.lv
VE
Veselam.lv
Veselam
Elektroniskā pieteikšanās veselības aprūpes pakalpojumiem paaugstina to pieejamību
13 stundas
VE
Veselam.lv
Veselam
Latvijas ārsti Saeimas deputātiem atgādina par dotajiem solījumiem
13 stundas
VE
Veselam.lv
Veselam
Speciālisti: jāaptur cukura diabēta lavīna
15 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

OZ
Olafs Zvejnieks
Ekonomika
Klupdami krizdami uz “Expo 2020”. Latvijas dalība izstādē Dubaijā vēl nav izgāzusies
1 stunda
LL
LETA, LA.lv
Ekonomika
Daugavpilī pie “Swedbank” bankomātiem izveidojušās rindas. Kā situāciju komentē banka?
2 stundas
LE
LETA/LA.LV
Ekonomika
Baumu anatomija – vai ir jēga nakšņot pie bankomāta?
1 stunda
LE
LETA
Ekonomika
Labklājības ministre atklāj, cik milzīga ir lielākā pensija Latvijā 4
6 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
VIDEO. Aizturētie tīšām izraisa ugunsgrēku Jūrmalas policijas izolatorā
3 stundas